قصه ی عشق...

امشب یه احساس عجیب 

 بهم میگه عاشق شدم

اشک تو چشام حلقه زده

خیلی ...رو دوست دارم

نگاه اون به چشم ِ من

خیلی عمیق و بی ریاست

دستای اون تو دست من

آرامشی بی انتهاست.

الان سه سالی میگذره

از عشق ِ رویایی ما

چه ماجراهایی بوده

تو دنیای عجیب ما.

نه بحثی و نه دعوایی

قهر رو تو خوابم ندیدیم

به جز دوری و فاصله

غمی تو دنیا ندیدیم.

عشق به دل ِ پاک ِ...

تعهدی تو قلب من

تعبیر فال ِ دلمه

عاشق و دیوونش منم

تا دنیا دنیاست رو زمین

اون رو به هیچ کس نمیدم.

قشنگ ترین رویای من:

دوست دارم , دوست دارم , دوست دارم...

نظرات 20 + ارسال نظر
شــــــــــــــــــــینیلی چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:42 http://shinili.blogsky.com/

سلام خوبی ... میبینم که عاشق شدی ... پس ادامه بدی به عشقت خوبه !!!

مولانا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:29

سلام
ضمن عرض تبریک در مورد عشق پاک شما
درباره شعر همان نظرات قبلی را دارم
یا علی
موفق باشید

محسن مب جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 http://after23.blogsky.com/

من بر خلاف مولانان معتقدم که فعلن باید هی شعر بگی. باقیش یواش یواش درست میشه. فعلن با همین جوری که داری مینویسی خودت چه بخای چه نخای دایره احاطه ات رو به لغات بیشتر میکنی و در نتیچه به اصطلاح کم نمیاری
همین طوری ادامه بده.

رویای خاکستری شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:53 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام تینا جان. خوبی دوست من؟
بهت تبریک می گم جهت شعر زیبا و نابت.
آفرین خداییش خیلی قشنگ بود. واقعا خسته نباشی.
موفق باشی گلم

آبی ترین شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47

تو آخرش منو با این کارات می کشی!

محمد شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 http://koompoot.blogsky.com

سلام
خانم مهدوی رفتی کهبه ما بچه ها سری بزنید و دستون درد نکنه وبلاگ مارا جز لینکتون کردین و امادر مورد این عکس جوابی ندارم اما خاطره زیاد دارم اونم خاطرات دانشجویی که به بدی گذشت . در آخر شما را به وبلاگ شخصی خودم دعوت می کنم به این آدرس :
عشق گمشده

www.mor64.blogfa.com

حسام شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:48 http://hessamm.blogsky.com

خیلی قشنگه تینا. ادامه بدی مریم حیدرزاده ای، چیزی می شی!

سعیده شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:29 http://kaktoos55.blogsky.com/

قصه العشق لاانفصام لها....

گواش یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 http://guash.blogsky.com

مث همیشه قشنگ بود تینا جان

احسان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:55 http://nagofteh-ha.blogsky.com

وای خدا مرگم..... عاشق شدی؟

مگه بده؟؟؟!!!

مهسا دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:17

مثل همیشه فوق العاده ای.بی نظیر...

رویای خاکستری دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:22 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست خوب شاعرم. خوبی؟
ممنونم از اینکه به من سسر میزنی
موفق باشی شاعر عزیز

عبد ا...! سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:55

حکایتی واقعی از آثار هدیه:

مردی دختر سه ساله‌ای داشت. روزی مرد به خانه آمد و دید که دخترش گران‌ترین کاغذ زرورق کتابخانه او را برای آرایش یک جعبه کودکانه هدر داده است. مرد دخترش را به خاطر اینکه کاغذ زرورق گرانبهایش را به هدر داده است تنبیه کرد و دخترک آن شب را با گریه به بستر رفت وخوابید.

روز بعد مرد وقتی از خواب بیدار شد دید دخترش بالای سرش نشسته است و آن جعبه زرورق شده را به سمت او دراز کرده است. مرد تازه متوجه شد که آن روز، روز تولدش است و دخترش زرورق‌ها را برای هدیه تولدش مصرف کرده است. او با شرمندگی دخترش را بوسید و جعبه را از او گرفت و در جعبه را باز کرد اما با کمال تعجب دید که جعبه خالی است مرد بار دیگر عصبانی شد به دخترش گفت که جعبه خالی هدیه نیست و باید چیزی درون آن قرار داد.

اما دخترک با تعجب به پدر خیره شد و به او گفت که نزدیک به هزار بوسه در داخل جعبه قرار داده است تا هر وقت دلتنگ شد با باز کردن جعبه یکی از این بوسه‌ها را مصرف کند.

می‌گویند پدر آن جعبه را همیشه همراه خود داشت و هر روز که دلش می‌گرفت، درب آن جعبه را باز می‌کرد و به طرز عجیبی آرام می شد.

هدیه، کار خود را کرده بود.

دکتر مجتبی کرباسچی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:40 http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
صاحبدلان
این سایت مجموعه گرد آوری اشعار عارفانه و عاشقانه شعرای قدیم وجدید است
واین بار با توجه به ایام مذهبی رمضان :
1." پرواز علی " به قلم خودم
2. رابطه خواب آیت الله مرعشی نجفی با شعر شهریار
3." علی ای همای رحمت " شهریار
4. "از علی آموز اخلاص عمل" مولوی
فردا با "مجنون دل افکار " و " مجنون جگر خون"بروزم.
منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم
دکتر مجتبی کرباسچی

ثالث چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:15

سلام
وزن رو خیلی خوب کار کردی. حرف دل رو هم شفاف گفتی. ولی اگه جسارت نباشه قافیه یه خورده باید کار شه. قبول داری؟

بدون مرز چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:21 http://www.bedonemarz.iranblog.com/

در نظر قبلی گفتم عاشق واقعی خداست اگه عاشقی به این شعر اقتدا کن :
دوست داشتن همیشه گفتن نیست
گاه سکوت است گاه نگاه


آدم وقتی عاشق باشه حتی اگه قبلا آدمه بد و جنایتکاری باشه به یک آدمه پاک و بی ریا می شه پس شما عاشق نیستید زیرا احترام به آنهایی برای شما وقت می زارند نمی گذارید یا با من اینجور هستید

عاشق کیست ؟
خدا
خداوند عشق را آفرید چون خود عاشق واقعی خودش است
---------------------صحبت های آخر من با شما----------------
من همیشه سعی می کنم به وبلاگ های سالم سر بزنم نظراتم بدم تا باعث دلگرمی آنها باشد به وبلاگ شما هر وقت وقت داشتم سر زدم ولی شما .........
---------------------آرزوی موفقیت شما--------------------------
به امید موفقیت شما و همه جوانان ایرانی و امیدوارم اگه قسمت باشه به عشق تان برسید
خداحافظ . برای همیشه خداحافظ . این آخرین بار است که به شما سر می زنم مطمئن باش
-----------------------هدیه من به شما-------------------------
.~~~~~~~~~~$$$$$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$"~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

حامد پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49

سلام
امیدوارم از صراحت لهجه من دلخور نشی
اما این متنی که شما نوشتی بیشتر در جایگاه بیان خاطرات میگنجه تا در غالب شعر و یا حتی متن ادبی چون بجز دارا بودن مقداری ضرب آهنگ هیچ خصوصیت شعری رو در اون نمیشه پیدا کرد و حتی از یک عبارت شاعرانه هم بر خوردار نبود

پروانه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

سلام تینا خانم
از کتابامون اومدم اینجا بیشتر همدیگه رو بشناسیم.
می بینم که خیلی جوونی. خیلی خوبه که حرفاتو می نویسی .
در برخورد افکار است که رشد می کنی. من ۱۴ ۱۵ سالم بود زیر بالشم کتاب شعر فروغ بود. جلد کتاب نیم چون خیلی شق و رق بود می ذاشتم روی میز کنار تختم. من هم شعر رو خیلی دوست داشتم. سن تو بودم هوای تازه شاملو رو از خودم جدا نمی کردم.
هنوز هم میگم شعر در گفتن همه چیز به صورت کوتاه و زیبا اثری شگفت انگیز دارد.
.
تو پستای گذشته ت نگاه کردم رفتم سراغ ابیانه ُاونجا حتما پیش سهراب هم رفتی.
شاد و تندرست باشی

غزال سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 http://www.ghnf.blogsky.com

منم عاشقم .بیشتر از هر کسی.مطمئن باش.به من سر بزن.اگه بشه اسمه نوشته هامو گذاشت شعر .منم شعر میگم. توی لینک دوستات منم بذار به همه هم آدرسه وبلاگمو بده.مرسی

سعید دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:31

شعرت عالیه وباید بگم تو این کارها یکی ازمهمترین نکات داشتن اعتماد به نفس بالاست که تو داری. چون معمولآ یه عده که البته تعدادشون هم کم نیست دوست دارن پارازیت منفی باشند و دائمآ طرفشون رو بکوبند ولی اهمیت نداره و تو باید محکم به کارت ادامه بدی . در ضمن از اینکه این آدمهای عجیب و غریب دیگه نمیان تو وبلاگت خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد