یادداشتی از زبان مهربان یک مادر...

 

 عروسک ملوس و دوست داشتنی من,

تو یکی از با ارزش ترین هدایای خداوند برای من هستی . حتما" برای مامان دختر خوبی بودم که خدا تو را به من پاداش داده.

وقتی تو بدنیا امدی مثل گلی بودی که از بهشت امده بودی , به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم نامت را " تینا " یعنی گل بگذاریم.

زندگی ام را با نام خدا یعنی "وحید " اغاز کردم. با  "سعید" به خوشبختی رسیدیم و با امدنت ای گل از بوی خوش گلهای بهشتی زندگیمان  عطراگین شد.

با سپاس از ایزد مهربانم            

با بوسه بر گل به اخر می رسانم...

                                                              مامان

                                                           ۷۷/۸/۲۵                                            

     ghghghghghghghghghgh

 

                          جمالت افتاب هر نظر باد    

                                                      ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

                          همای زلف شاهین شهپرت را      

                                                      دل شاهان عالم زیر پر باد

                          کسی کو بسته ی زلفت نباشد  

                                                      چو زلفت درهم و زیر و زبر باد

                          دلی کو عاشق رویت نباشد        

                                                      همیشه غرقه در خون جگر باد

 

            ... مادرم روزت مبارک ...

 

پیس پیس ..جواب سوال 5 چی میشه؟؟؟

فصل فصل ِ امتخاناست و خواستم یه یادی از خاطرات دوره ی امتحانات کرده  باشم...

متاسفانه باید اعتراف کنم بیشتر خاطره های دوران امتحاناتم مربوط به مواقعیه که شب قبل از امتحان یا صبح امتحان  دست به دامن تقلب می شدم و یه وقتایی از اینکه خودم رو خیلی جدی در حال نوشتن تقلب می دیدم خندم می گرفت. و حرف دوستم که همیشه  می گفت : به جای اینکه برای نوشتنشون  وقت بذاری , بشین و یه بار درست و کامل بخونشون..جالبه بدونید همین دوست بنده سال پیش سر یکی از امتحاناش از ترس مراقب با دستمالی که روش تقلب نوشته بود بینیشو گرفته بود و بینیش جوهری شده  

بود و مجبور شده بود سریع در بره.

 

تقلب هم از اون چیزایی که مثل تصادف با موتوری ها  در هر صورت خودت مقصری , چه در حال رسوندن تقلب ببیننت چه در حال گرفتن . اگه کسی بگه من تا حالا تقلب نکردم 99 % دروغه , من که شک دارم کسی باشه که تا حالا تقلب نکرده باشه.. امکان نداره!!!! امتحانِ بدون تقلب مزه نمیده!!!!علاوه بر 17 راه زیر اگه راه دیگه ای هم بلدین بگین تا اضافه کنم.

    (*)  راه هایی که بنده بکار برده ام

<>

                      راه های پیشنهادی مختلف برای تقلب

   خطر

1) نوشتن تقلب روی ساق پا  *

2) //        //      //    کف دست *

3) //        //      //  دستمال  کاغذی

4) //        //      //  کاغذ و گذاشتن ان روی زمین(ترجیحا" زیر پا نگه دارید) *

5) //        //      //  در جیب و یا لبه یِ برگشته ی  استین بلوز *

6) //        //      //  میز و یا دیوار( بیشتر برای یاداوری خوبه) *

7) //        //      //  لباس مشکی با مداد سیاه *

8) //        //      //  مداد پاک کن *

9) //        //      پشت کارت امتحان*

10) استفاده از والکمن

11) استفاده از هندزفری موبایل و امثا لهم...

12)تبادل اطلاعات با دوست عزیزی که در جلو , پشت , سمت چپ یا راست ما نشسته *

13) گذاشتن کاغذ تقلب در لوله خودکار

14) خودکارهای مخصوص تقلب

15) قرار دادن کاغذ تقلب در جامدادی و یا نوشتن روی خود جامدادی *

16) درشت نویسی *

17)  رد کردن چک نویس *

 

کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی کم

خیلی کم

کم

کم

زیاد

زیاد

زیاد

کم

کم

متوسط

(( زیاد))