یک پیشنهاد , آب نمای موزیکال پارک ملت...

اگر دونبال یک برنامه ی جدید و متفاوت برای خودتون هستید یک سر به پارک ملت بزنید. حدود یک هفته است که یک طرح خیلی جالب و استثنائی توی دریاچه ی پارک ملت راه اندازی کردن . رقص آب به همراه نور و موزیک , واقعا دیدنیه . بعد از  کمی خستگی در ترافیک ولیعصر و دونبال جای پارک گشتن در خیابان های شلوغ جردن این منظره چنان آرامشی بهتون میده که تا یه مدت حتی یادآوری اون صحنه هم آرومتون میکنه.

من و آبی که کلی کیف کردیم. به شما هم پیشنهاد میکنم حتما برید و خودتون از نزدیک این اب نما رو تماشا کنید.

 فقط حواستون باشه که هر جایی رو برای تماشا انتخاب نکنید چون فواره ها توی یک خط هستن و از هر زاویه ای به خوبی دیده نمیشن و بهتره که مناسب ترین محل  رو برای تماشا انتخاب کنید .

نظرات 5 + ارسال نظر
غواص کاشف! پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:16 http://sakooye-shirjeh.blogsky.com/

سلام دخمل قرمزه!
دوست منم اتفاقا رفته بود پارک ملتو دیده بود ..
م گفت اگه ملت رقص آب ندیده بذارن صحنه جالبی بود..ولی انقده شلوغ بوده که نمیشده به این راحتیا موضع وایسادنتو خودت انتخاب کنی!!!! چقدرم پاش لگد شده بود بدبخت!!
باید بذاریم واسه این ملت عادی بشه وگرنه نمیشه با این آب نما به آرامشی رسید!!!!(خنده)

متاسفانه این ایراد بزرگ رو داشت ولی اگر یه کم زودتر از شروع برنامه اونجا باشید مطمئنا جای خوبی رو پیدا می کنید... ارزشش رو داره...

حسام پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:55 http://hessamm.blogsky.com

چه تفاهمی. اتفاقا من هم دیشب اونجا بودم ولی انقدر شلوغ بود که ندیدمت!

رویای خاکستری جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:10 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام تینا جان. خوبی؟
خیلی زیبا بود. ای کاش می شد بیام اونجا .
خیلی زیبا و قشنگه.
موفق باشی

محسن جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 http://after23.blogsky.com

چه جالب. من گفتم چرا نه تو و نه حسامو ندیدم. چون خودم اونجا نبودم. برای حسام نوشتم برای توهم مینویسم که اگه اومد و رفتم که ببینم اگه برق رفت چه بکنم؟

پیشنهاد حسام خیلی خوب بود...منم همون رو پیشنهاد می کنم...

گلناز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:13

اینطور که میگین باید خیلی جالب باشه.حتما میریم...
البته اگه به جای نمایش موزیکال براتون نمایش نور و صدا پخش میکردن هم به شما خیلی خوش میگذشت!!!! ( از حسام بپرس بهت میگه چیه)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد