دلیلی برای دوست داشتن!!!

تا حالا شده از ته قلب به یکی بگید دوستت دارم و اون از شما بپرسه چرا و دلیل اون رو بخواد؟؟شاید به نظر سوال  ساده ای بیاد ولی سه سالی طول کشید تا من تونستم جواب این سوال رو برای خودم پیدا کنم...خیلی سخته که بخوایم برای یه احساس قلبی دلیلی بیاریم و شاید هم هیچ وقت توی این کار موفق نشیم!!! حتی ممکنه به دوست داشتنمون شک کنیم.

به نظر من رسیدن به یه دوست داشتن واقعی وقت می خواد , دوست داشتنی  که توی مدت کوتاه بوجود اومده واقعی نیست و برای همین نمیشه هیچ دلیل منطقی  برای اون پیدا کرد...

اگه بجایی برسیم که بعد ازسه3 سال موقع دوستت دارم گفتن چشامون پر اشک شد , وقتی یه روز طاقت دوری همدیگرو نداشتیم , وقتی از ناراحتی اون تا صبح گریه کردیم ووووو....

من فکر می کنم اون روزه که می تونیم خیلی راحت جواب این سوال رو پیدا کنیم و بدیم.  چون برای دوست داشتنمون دلیل خوبی داریم...عاشق بودن می تونه دلیل خوبی برای دوست داشتن و پایبندی  باشه. درست می گم؟؟

البته اینا همه نظر شخصیه منه...

نظرات 15 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 http://after23.blogsky.com

به نظر من دوست داشتن وقت نمیخاد. اون عادت کردنه. یعنی تو به عشق در نگاه اول معتفد نیستی؟ بهر حال اینم نظر شخصی منه.
اصلن عشق و عاشق و معشوق و دوست داشتن و اینا نسخه ندارن. از هر زبان که بشنوی نامکرره. این رو حافظ میگه. منم همیشه بهش حسودیم شده. کاش من گفته بودم.

حسام یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:59 http://hessamm.blogsky.com

به نظر من اگر کسی در نگاه اول عاشق بشه می تونه به همون سرعت هم فراموش کنه یا متنفر بشه. عشق وقتی واقعیه که از ته قلب به وجود بیاد و هیچوقت هم کم نشه و همیشه بیشتر بشه.

محسن دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 http://after23.blogsky.com/

آخ که من کاش میتوانستم در اینجا یک جواب دندان شکنی به این حسام بدهم. دادنی. حسام جان عشق فقط در نگاه اول امکان دارد. اگر در نگاه های بعدی باشد بهش میگویند آش کشک خاله. بخوری و نخوری و اینا. اگر در نگاه اول نباشه بعدن آره یک علاقه ای به وجود میاد که یک جور علاقه است. تازه اصلن نباید فراموش کنی که وختی عاشق کسی شدی طرف یا تو باید هر چه سریعتر بمیرید و الا عشق نیست که اون. کدام دو عاشق و معشوق تاریخ را سراغ داری که در نگاه اول عاشق نشده باشند. مثال؟ امیر ارسلان همین که تصویر فرخ لقا را دید بیهوش شد. البته این یکی کمی ..خل هم بود.

منظور من و یه جورایی منظور حسام فکر می کنم به کسایی که تازه یک ماه از اشناییشون نگذشته به هم می گن عزیرم عاشقتم..می میرم برات...من خودم به این نظر شما عقیده دارم ولی با کسایی که بعد از دو روز احساس می کنن عاشقن هم مخالفم...چه طور میشه بعد از دو روز اشنایی تو خیابون و... عاشق شد؟؟؟!!!

بیمار ذهنی متولد آگوست ! دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 http://www.2khtareaugust.blogfa.com

خیلی سخته بخواییم برای یه احساس قلبی دلیلی بیاریم
...
موافقم !

یک آدم اینجوری دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:22 http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
وضعیت قرمز اعلام شد!
من آپ کردم خوشحال می شم بیای
قربانت یک آدم اینجوری

محسن دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:44 http://after23.blogsky.com

تو میگی بعد از یک ماه؟ من میگم حتا میتونه نگاه اول باشه. اونیکه شما میگید یاد گرفتن دوست داشتنه نه عاشق شدن. عشق خیلی زود تراز اون چه که فکر کنید باید خودشو نشون بده. کل داستان رومئو و ژولیت از اول تا آخر یک هفته طول کشید. نامشان هم به عنوان مشهورترین عشاق جهان ثبت شد. فکر کن اگر نمرده بودن و ازدواج میکردن همون ماه اول ممکن بود از هم چدا بشن. هیچ تضمینی برای ادامه اش به شکل یک عشق شورانگیز هم نیست.

حسام دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:04 http://hessamm.blogsky.com/

من همچنان بر عقیده خودم پا بر جا هستم که عشق در نگاه اول اصلا معنی نداره. اصلا عشقی که بخواد با یه نگاه شروع بشه که عشق نیست. اگه کسی با یه نگاه عاشق بشه با همون یه نگاه می تونه عاشق کسی دیگه بشه. یا عشقش از بین بره. عشق یعنی نهایت احساس و به نظر من نمی شه همینجوری یه لحظه ای به نهایت احساس رسید. ممکنه با یه نگاه آدم جذب کسی بشه و دلش بخواد بیشتر بشناسدش اما عاشق شدن... محاله!
اصلا مگه خود شما تا بحال شده با یه نگاه عاشق بشین؟!

نه , من کاملا با نظرت موافقم...

گیلناز دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:48 http://www.hichvahame.persianblog.ir

آره ...منم این رو خیلی قبول دارم...من می گم عشق اگه اصیل بشه کم کم تقدس پیدا می کنه...اون وقت تازه میشه ادعا کرد که فقط وفقط میشه به بودن در کنار اون آدم فکر کرد و نه هیچ کس دیگه....
البته این رو هم شنیدم و تا حدی دیدم ه اصالت عشق به نافرجامیشه...حالا اینکه تا چه حد این حرف حکیمانس و درست هنوز نمی تونم حرفی بزنم...
اما تجربه عاشقی تجربه نابیه که هر کسی سعادت لمسش رو نداره...

محسن سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 http://after23.blogsky.com

هر کسی سعادت در نگاه اول عاشق شدن را ندارد. از جمله من.

پادرا چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 http://padra.blogsky.com

من با نظر محسن موافقم و این شانسو داشتم که خیلی زیاد با همون نگاه اول عاشق بشم ! اساسا عشق یعنی دوست داشتن بی چون و چرا و عمرا کسی ژیدا نمیشه به این راحتی ها منطق رو کنار بذاره .

عشق در نگاه اول ممکنه به نفرت تبدیل بشه ولی هرگز فراموش نمیشه و وارد شدن بهش جراتی میخاهد به اندازه مرگ !

وقتی ازم میپرسی چرا فلان کارو کردی میگم چون دوست داشتم. وقتی میپرسی چرا اون یکی کارو نکردی میگم چون دوست نداشتم.
ولی وقتی میپرسی چرا دوست داری؟ جوابی ندارم چون علت غایی همه چیز در دوست داشتنه. علتی که زیر سوال نمیره .... هرگز

اگه بخواهی با منطق علتشو پیدا کنی تینا جونم فقط خودت رو دورمیزنی !

نگاه مست پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:58 http://www.jonoon-e-javid.blogspot.com

و من همچنان مجنونم و منتظر ....

vahid جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 http://marpich.blogsky.com

در سته درسته .............من در اون درخواست شما در روزای آینده اونو رو وبلاگ میارم..........ممنون

مولانا شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:30

سلام
درمورد عشق وعاشقی نظرات متعددی بیان شده و این یکی از مهمترین مسایل مورد بحث انسانهای اهل فکردر طول تاریخ بوده وهست.انقدر این مورد مهم است که حتی موارد زمینی عشق هم قابل احترام است اما اینکه چه عشقی قابل احترام است خود مورد بحث است. دوست داشتن انواع مختلفی دارد و البته راه های متفاوت.کتاب سخن عشق نوشته خانم فاطمه طباطبایی ا نتشارات امام خمینی در این مورد به صورت علمی مباحث مفیدی را مطرح کرده است.
متشکرم به خاطر عنوان خوبی که در این قسمت انتخاب نمودی.
یاعلی مدد

G.O.D F.A.T.H.E.R سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:44

hozure hichkas dar zendegye ma etefaghi nist . khodavand dar har hozuri razi nahan karde baraye kamale ma .

khosh an ruzi ke daryabim raze in hozur ra

من پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59

هر توصیه راجع به عشق فقط فرضیه س ؛چون زندگی هرکسی یه راه کاملا متفاوته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد