خواستم , توانستم...

همه ی ما توی ذهنمون افکار متفاوتی داریم. یکسری از اونها آرزوهای ما هستن که حتی از فکر کردن به اونها هم لذت می بریم (با اینکه گاهی کوچک ترین امیدی به عملی شدن اونها نداریم ) و گروه دیگه کارهای بزرگ و کوچیکی هستن که امیدواریم یکروز اونها رو به مرحله ی عمل برسونیم.

درست بهمن ماه بود که تصمیم گرفتم یکی از  اون کارهای بزرگی رو که مدت ها بود ذهنم رو مشغول کرده بود شروع کنم . 24/10/86 خط و نشون خودم رو جلوی میز مامان گذاشتم(معمولا اولین روزی که تصمیم به شروع همچین کارهایی می گیرم  کاغذی رو با خط و نشونی که روش کشیدم و تاریخ همون روز پیش مامان میذارم تا با این کار قطعی بودن تصمیمم  و مدت زمانی رو که طول کشیده تا تصمیمم عملی بشه برای خودم محاسبه کنم ) و از همون موقع بود که تصمیم گرفتم سفره ی عقدی رو که از مدت ها پیش طرحش رو ریخته بودم آماده کنم و اون رو به عنوان یک کار جدید ,برای مراسم عقد اجاره بدم .دوم اسفند ماه اولین مشتری خودم رو پیدا کردم و قرار شد که سفره رو برای راسم عروسی پسر عموم (یعنی تا 14/1/87) اماده کنم. 29/12/86 تاریخ آخرین باری بود که برای خرید وسایل سفره به کوچه رفاهی رفتم .هفته ی اول عید رو مسافرت بودم و هفته ی دوم رو صرف یک سری کارهای باقیمونده و تزئینات نهایی سفره کردم.برای سیزدهم و چهاردهم تنها کارهای باقیمونده خرید سبزی و سفارش گل و..بود. ظهر چهارشنبه 14 فروردین ماه برای چیدن سفره به محل عروسی رفتم...ساعت 1 کارم رو شروع کردم و تقریبا" تا ساعت  4 کارهای اصلی سفره تموم شد .تنها کار باقیمونده عکس گرفتن از سفره بود که باید خیلی سریع انجام می شد ,تا بتونم توی زمان یک ساعتی که تا شروع مراسم  باقی مونده بود به خونه برگردم و به کارهای شخصی خودم برسم...ولی با این حال با تمام تلاشی که کردیم فقط به اخر مراسم رسیدم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
حسام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:15 http://hessamm.blogsky.com

واقعا تبریک می گم.
انجام کارهای هنری - علاوه بر هنر و استعداد - عشق و پشتکار خیلی زیادی می خواد که هر کسی نداره. اینکه بتونی یه کاری رو تا به آخر انجام بدی خودش کلی هنره چه برسه به اینکه نتیجه به این خوبی هم باشه.
امیدوارم همیشه در کارهات موفق باشی آرزوهات هیچوقت تموم نشن!

مرسی ...

محسن دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:28 http://after23.blogsky.com/

آدم هوس میکنه که عقد بشه.

افشین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:53

سلام استفاده کردم ولی ادم یکمی شاخ میشه

شاخ؟؟!!

گلناز چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:08

بسیار یسیار زیبا.....البته سفره عقد ما رو هم شما درست کردین...خیلی دوسش داشتم....ایشالا همیشه در کارهات موفق باشی.... و شاد.

سعیده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:05 http://kaktoos55.blogsky.com/

سلام
کار خوشگلیه
البته اولش فکر کردم سفره عقد خودته....
..
کاش همیشه خواستنها توانستی بود....

دروغ چرا؟؟!!خیلی از خواستن ها هم هست که رسیدن به اون ها واقعا امکان پذیر نیست...ولی من امیدوارم هر کسی به هر چیزی که واقعا برای رسیدن به اون تلاش کرده برسه...

محمد پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:56

بسیار سفره قشنگیه!
موفق باشی!

لیلا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:59

سلام دوستم
مثل همیشه کارهات واقا قشنگه و آدمی جز تحسین چیزی نمی تونه بگه.....
امیدوارم که همیشه موفق باشی...

سوشیانت پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:08 http://sangreal.persianblog.ir

انشاا... روز به روز زیباتر از زیبا کار کنید و بهروزتر از هر روز باشید. قبول دارم خواستن همیشه توانستن نیست ولی خیلی از نشدنی ها با خواستنها و تکرار توانستن ها شدنی میشه.
به امید اون روزا برای همه جوانها.

رویای خاکستری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام تینا جان. خوبی؟
اول فکر کردم واسه خودته. خیلی زیباست. در کل ٬ آپ جدید و جالبی کردی.
آره خواستی و توانستی.
موفق باشی

مهدیه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:31 http://badoom.blogsky.com

چقدر باسلیقه و قشنگ. دلم سفره عقد خواست!
( خدا کنه امسال یه سال پر از خواستن و توانستن ها باشه برات)

محمدرضا بلبل پور چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:37 http://antisonni.blogsky.com/

سلام موفق باشید. آنتی سنی با مناظره به روز شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد