توصیه های عاشقی...

میگن تو عشق و عاشقی فقط دله  که میشکنه                         

با اشکاتون خیسش کنین

نذارین این دل بشکنه.

 با هم دیگه حرف بزنین                                                                  

مشکلارو حل بکنین

ارزششون خیلی کمه

عشق رو به اون سر بکنین.

تو چشم هم نگاه کنین

دستِ همو سفت بگیرین.

ببین که عشق چه می کنه

از این به بعد مال ِ همین.

نه غم میاد سراغتون

نه دل هم رو  میشکنین.

به هم بگید دوست دارم

ولی به هم دروغ نگین.

ثانیه ها همش طلاست

از صبح تا شب حرف بزنین

نترسید از این که بگن:

چقدر با هم حرف می زنین...

به همدیگه شک نکنین

خیلی خیلی خیلی بده

ممکنه حتی یک روزه

هر چی دارین به باد بده.

خلاصه این حرفهای ماست

"توصیه های عاشقی"

اگر که گوش کردی به اون

بدون همیشه عاشقی...

نظرات 14 + ارسال نظر
عسل رز سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 http://asaleroz.blogsky.com

سلام ودرود
خیلی جالب بود
من امدم که شما هم تشریف بیاورید وتبادل اندیشه داشته باشیم
منتظرم

حسام سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 http://hessamm.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتی تینا. واقعا عالیه. من که اولش فکر کردم از یه جایی کپی کردی! خیلی قشنگه و پر از احساس.

رضا سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:39 http://www.charshanbe16.blogfa.com

آسمان آبی ....
گونه های خیس .....................
حرف های نگفته .................................................................
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"

پــــیروز و ســـربلــند باشــی

همچو دمــاوند و الـــبرز


من منتظرت هستم راستی وبلاگت خیلی قشنگه به مال منم یه سری بزن با تبادل لینک موافقی یا نه ؟؟بای

بوسه چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 http://www.bose.blogsky.com

سلام
از تنوع ایجاد شده تو وبلاکتون خیلی خوشم اومد
موفق باشید

یک آدم اینجوری چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:48 http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام

خیلی قشنگ بود خیلی راستی

یه چیزی و می دونستی؟ عشق منم از رنگ قرمز خیلی خوشش می آد

قربانت یک آدم اینجوری

آمنه چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:40 http://www.ameneh1357.blogfa.com

ساده بود
اما قشنگ بود.
لذت بردم از خوندنش
راستی منم هم رشته تو ام
البته من الان ۵ساله که فارغ التحصیل شدم
یادت باشه اگه می خواهی تو رشته خودت موفق باشی
از همین سالهای اول تابستوناتو یه کارخونه برو کارآموزی
مثه مادر برزگا نصحیتت کردم؟!!!؟؟؟!!!

behshad ( Booter)yahoo 8 Final پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va jadid man khob hasty
wblaget khob bood va jaleb tonesty be man ham sar bezan az barname ham estfadeh kon va be dostat moarefy kon
moafagh bashy
behshad
bye

شیما پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:08

سلام گلم خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم. خیلی قشنگ بود.راستش عشق خوبه ولی از اون مهم تر ابراز عشقه...

مولانا جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:58

سلام
کار جدیدی بود اما راستش تا جا افتادن و از آب و گل در آمدن کمی فاصله دارد . نمی دانم چرا بیشتر افراد فقط تعریف می کنند ؟! شاید مایلند که شما هم به وب آنها سری بزنی و تعریف کنی. به هر حال ضمن این که مطالب خوب و مفید بودند اما شعر از قالب خاصی برخوردار نبوده و از ضعف وزن و ردیف و قافیه به شدت آسیب پذیر است.در محتوا نیز موفقیت چندانی به دست نیاورده هرچند فاقد جذابیت هم نیست. مثلا چرا می گویی با اشکاتون خبسش کنین ت نذارین این دل بشکنه ة شکستن یا نشکستن دل چه ربطی به خیس شدن آن دارد ؟!د رهر حال تبریک می گم برای این که هر کسی نمی تواند شعر بنویسد حتی در همین حد که شما نوشتی.
یا علی مدد

محمد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:19 http://delle.blogsky.com/

سلام
نوشته های دختر قرمز دل نشینه مخصوصا حالا که شعر من هم اضافه شده دل نشین تر هم میشه موفق باشی
خاستی به ما هم سر بزن

افشین سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:01

یا هو

خیلی عالیه ولی ........ خداوند عشق منا از من گرفت من چه کنم

عاشق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 http://wwwhichanlove.blogfa.com

سلام شعربسیار زیبا به ما هم سری بزن منتظر نظرتان هستم بای

عظیم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:31

عالیه

غزل جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19

وبلاگه قشنگی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد