نمایشگاه اثار چوبی رضا کیانیان...

 

این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی اقای کیانیانه  و کارهای جالبی هم به نمایش گذاشته . چوب هایی رو که به نظرش شکل خاصی داشتند از جاهای مختلف  در طول سفرهاش جمع کرده و تغییرات کمی هم در اونها داده وچند روزیه که اونها رو در سالن ممیز خانه ی هنرمندان به نمایش گذاشته.

 دیروز اونجا بودم و کارهاش رو دیدم .  حدود 68 تا  طرح چوبی که کنار اکثرشون یا شاید همشون زده بود (رضا کیانیان 86) یعنی اقای کیانیان در طول این 40 روزی که از سال 86 گذشته 68 تکه چوب طرح دار جمع کرده؟؟!!! تا قبل از اینکه این رو ببینم فکر می کردم  که چوب ها از جاهای مختلف و در زمان های مختلف جمع شدند ولی ظاهرا" این طور نبوده....کاش  بیشتر به متنوع بودن کارها توجه کرده بود و یک سالن رو فقط به کارهای شبیه به هم اختصاص نمی داد.

در کل من چون این تیپ کارهای ابتکاری رو خیلی دوست دارم به نظرم خیلی جالب بود ولی ایراد های خودش رو هم داشت.

 

 

 

   

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 http://hessamm.blogsky.com

شاید اینکه کنار همه کارها خورده بود کیانیان ۸۶ منظورش امسال بوده که نمایشگاه رو زده. چون من خونده بودم که اینها کارهای دو سال اخیره. یعنی ۸۵ و ۸۶.
کاش ایرادهای کارش رو هم می نوشتی.

یکنواخت بودن طرح ها و اینکه طرح هایی که حجم داشتن فقط
از یک زاویه شکل اون ها رو می شد تشخیص داد در حالیکه این از نظرحجم سازی یه ایراد بزرگ به حساب میاد و باید از همه ی جهات قابل تشخیص باشه..نه فقط از روبرو...شاید بهتر بود تشخیص شکل ها رو به عهده ی تخیل ما می گذاشت و روی اونها طرحی در نمیاورد..

شیما شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:29

سلام :
در کل باید بگم کیانیان از لحاظ ایده خوب بود ولی کارها فورم گرا بود ، بسیار تکراری . ابعاد حجمی نداشت و......و متآسفم برای مردم ایران که با اسم کیانیان یاد مجسمه سازی در ایران بیافتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد